2012. február 4., szombat

Ömlesztve

Ma ömlesztve hozom az aktualitásokat, serénykedtem kicsikét az elmúlt napokban. Itt a hideg, az igazi tél kell valami, ami kicsit melegít. Nem vagyok egy fagyos típus, de fázott kint a nyakam. Sálat nem is tudom mikor hordtam utoljára, így gondoltam horgolok magamnak egy nyakmelegítőt. Legnagyobb megdöbbenésemre a férjem és nagylányom is igényt tartott egy-egy hasonló darabra.



A zord idő miatt a kutyus is vacogott a kinti séták alkalmával, hiába adtam rá a kis pulcsikáját. Varrtam neki egy dupla vastagat, ami áll egy réteg polárbó, és egy réteg pamutból. Ennek a Kamillának minden jól áll :)


És, végül, a telefon is kapott két új ruhát, hogy nehogy megfázzon. Egyik csini pomponos, a másik pedig egy régi gombbal záródik.

Itt pedig Dorka kutya mutatkozik be, neki Riana varrta ezt a személyre szabott pulcsit. Mire nem jók a gyerekek kinőtt ruhái ; )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése