2012. február 10., péntek

Álomtár

Kedvenc méterárú boltomban voltam, és volt ott egy darabka (60 centi), nagyon aranyos, maci mintás flanel anyag. Nem hagyhattam ott. Nem tudtam mit fogok belőle készíteni, félretettem. A kerekek meg csak kattogtak, úgyhogy neki is álltam. Molinóból vágtam két darab 80*160 centis alapot, vatelinnel varrtam belőlük egy szendvicset, 8 darab akasztót is hozzávarrva. Majd ezt a macis anyagot hosszában ketté vágtam, szépen eltisztáztam, és felvarrtam a molinó alapra egymás alá. Felosztottam a macis anyagot, így lett 7-7 darab zseb. A zsebek egyik sarkára varrtam egy kicsike fehér anyagdarabot, ide kerülnek majd a bölcsis jelek. És kész is lett a nagy mű, ami nem volt egyszerű, mert ekkora darabbal még sosem dolgoztam. Kicsit ferde is lett, de ez a funkcióját nem befolyásolja. A bölcsibe kerül majd, egy üres falra. Falvédőként és az alvókák tárolójaként fog majd funkcionálni :)

1 megjegyzés: