2012. július 21., szombat

Díjat kaptam

amiért nagyon is hálás vagyok. Egy kedves bloggertársam Erika gondolt rám, aki csodákra képes egy darab anyaggal és némi cérnával. Most a nyári szünet alatt, amikor a két lánykámmal, a kutyussal és apával szokjuk az új lakást, és mellette végezzük a napi teendőket nem tudok teljesen megfelelni a díj kéréseinek. Viszont Erika kérdéseire nagyon is szívesen válaszolok, hátha így jobban megismerjük egymást, addig amíg (reményeim szerint) egyszer majd sikerül személyesen is találkozni. Köszönöm még egyszer, hogy gondoltál rám :)       
Erika  kérdései: 
  1. Kedvenc könyved? Nagyon szeretem Stephen King könyveit, kedvencem tőle a Tortúra
  2. Géppel vagy kézzel? Írni kézzel, mosni-mosogatni géppel, varrni is-is
  3. Legszebb ajándékod, amit eddig kaptál? Kicsi lányaim, a családom, az egész életünk
  4. Hol élnél a legszívesebben? Tulajdonképpen a hol számomra nem fontos, de a kivel igen. Viszont ha döntenem kellene, hogy külföld vagy Magyarország, akkor mindenképp maradnék. Város terén már nem vagyok ennyire ragaszkodó, talán Szeged jó választás lenne.
  5. Mi szerettél volna lenni gyermekkorodban? Fodrász
  6. Emlékszel még gyermekkorod legszebb ajándékára, mi volt az? Egyszer, lehettem úgy hat éves kaptam karácsonyra egy kockás ruhát. Ez élénken előttem van :)
  7. Kedvenc színed? Lila
  8. Kedvenc évszakod? Nem is tudom, minden évszakban van valami, amit szeretek. A havat, a napot, a faleveleket kotorni a lábammal, vagy a zöldeket lesni. Szóval a kedvenc évszakom mindegyik
  9. Fekete vagy fehér? Túl komoran látok mindent, fekete
  10. Tudsz e titkot tartani? Ááááááááá, kizárt, nőből vagyok. Na jó, azért előfordul, hogy igen ;)
  11. Legszebb élményed? Visszakanyarodok az első kérdéshez, számomra erre a kérdésre is csak egy válasz lehetséges, a kislányaim születése.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosa vagy, köszönöm! :) Rajtam nem múlik, benne vagyok a találkozásban! :))) Puszi! Erika

    VálaszTörlés