2011. december 17., szombat

Ablakdíszek

Nem tudom mi van velem, de még mindig nem érzem azt az igazi karácsonyi zsongást. Mire fogjam a körülményekre, vagy az időjárásra? Nem is nagyon haladok az ajándékokkal, mert minek is, van még rá időm. Pedig nincs :) Viszont nagyon szeretem az utolsó napok zsizsgését, szeretek az utolsó pillanatokban alkotni :)


Hétfőn a papírboltban volt dolgom, és megláttam ezt a helyes kis drótos boaszerű valamit. Ha valaki tudja a nevét, nyugodtan ossza meg velem. Kezembe fogtam, gyorsan számoltam, és egyből vettem is 22 szálat belőle. Ebből készítettem el az ablakdíszeket, és a lányok szobájának az ajtaját is ezek a helyes, csillagok lógnak.
Nagyon egyszerűen készítettem el, viszont a végeredmény nagyon mutatós, és úgy gondolom, hogy az idei karácsonyi hangulatomat bőven felülmúlja.

Először négy egyenlő darabra vágtam a szálakat, majd kettesével kereszteztem őket. Utána ebből a keresztekből kettőt ismét összefogtam, és egy-egy szárukat átcsavartam az egészem. Cérnát kötöttem a csillagokra és az ablakba lógattam, hogy ott csillogjanak minden kis mozdulatuknál :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése