2013. augusztus 4., vasárnap

Az első osztály

Meg volt ez is, befejezte nagy lányom az első osztályt. Szép lett az eredménye, de többre képes. Jövőre jobban oda fogunk figyelni. Az évzáró dög melegben volt. Szerencsére már nincs ilyen kikötés, hogy fekete szoknya lehet csak, így Lili egy nagyon csinos és egyedi szoknyában libbent be a suliba. Anyukák csodálták, kérdésük a holvetted-tecsináltaddekomolyan körül mozgolódott. Igen, mondtam büszkén én készítettem.
Az alapanyag kb 6 gombóc catania fine fonal volt, amit 3,5 tűvel horgoltam. A mintákat több oldalról, képről ollóztam össze, és ezért is lett teljesen egyedi, mert ilyen nem fog vele szembe jönni sehol. Viselése kényelmes, anyaga miatt szellőt. Mivel a fonal pamut, ezért nem is melegedett annyira bele. És akkor a szerelem tárgya képekben:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése