2012. szeptember 23., vasárnap

A torta

Kisebbik lánykám ovis lett. Már rutinos oviba járók vagyunk, az óvónéniket már négy évig hozzánk szoktattuk, így elég könnyű volt a beilleszkedés. :) Az ovi szabályai szerint az ünnepekre sem házi, sem cukrászdai süteményt nem lehet vinni, maradnak a kekszek, piskótatallérok. De mégis kell az ünnepelt asztalára egy torta, hogy el tudja fújni a gyertyákat. Hát akkor készíteni kell egy tartós tortát.
Először a sok helyen látható filc tortára gondoltam, de nem kaptam megfelelő hungarocellt. Az óvónéni felajánlott egy adag agyagot, és még kemence is lett volna, de nem vagyok egy nagy keramikus, tehát ezt az ötletet elvetettem.
A kreatív boltban mutattak papírdobozokat, különböző formában, hát gondoltam egyet, és jött a papírtorta ötlete.
A kellékek:
- 1 doboz, itt szív alakú
- 1 akril festék, jelen esetben csoki színben
- krém színű csipke, ebből készül a krém
- gyöngyök, textil virágok, gyertyatartó műanyag, ragasztó.


A dobozt lefestettem a barna akril festékkel, ami egy rétegben is szépen takart.





A doboz tetején kimértem a gyertyák helyét, és 7 lyukat szúrtam. Ide böktem a gyertyatartókat, és alulról beragasztottam.




Amíg ezt száradt, addig a doboz oldalára két sor csipkét ragasztottam. A tető száradása után erre is került csipkeszalag-tortakrém.




Majd jött a tető díszítése textil virágokkal, és gyöngyökkel.




Legvégül a gyertyák is a helyükre kerülnek, az épp aktuális szülinapos kora szerint. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése