2011. november 17., csütörtök

Barnusnak

Nagyon kedves ismerősöm, Maja megkért, hogy varrjak kisfiának, Barnusnak egy adventi naptárt. Elmondta, hogy mire gondolt, én meg mértem, számolgattam. Csak két fix kérése volt, hogy a 6-os és a 24-es zsebeken szerepeljen egy mikulás, illetve egy karácsonyfa. Kicsit változtattam a méreten, a zsebek elosztását is elrendeztem, és mikor késznek láttam a tervet neki is álltam. Egy 60*60-as piros mintás alapra került a 24 darab 8*8-as filczseb, piros, fehér és zöld színben. Ezekre kerültek a számok, és egyéb kis díszítések. Hogy falra lehessen akasztani varrtam rá 3 darab bujtatót is.




Próbáltam róla egy jól sikerült fotót készíteni, de nagyon nem sikerült. A kép egyáltalán nem adja vissza, hogy milyen szép, élénk színei vannak. Remélem örömüket lelik majd benne, édesanya és kisfia egyaránt :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése